Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Забишний Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Забишний Я. О. Про дослідження параметрів транспортних потоків та їх вплив на довкілля [Електронний ресурс] / Я. О. Забишний, Я. М. Семчук, Б. В. Долішній, В. М. Мельник // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2016. - № 1. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2016_1_14
| 2. |
Забишний Я. О. Про викиди шкідливих компонентів автомобільними двигунами внутрішнього згоряння на дослідних ділянках м. Івано-Франківська в зимовий період [Електронний ресурс] / Я. О. Забишний, Я. М. Семчук, Б. В. Долішній, В.М. Мельник // Нафтогазова енергетика. - 2015. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2015_2_11 Зауважено, що вплив транспортних потоків на довкілля є досить вагомим. Актуальним є питання дослідження екологічної ситуації в густонаселених містах, де автомобільний транспорт наносить велику шкоду у вигляді викидів з систем, зношування шин, витікання технічних рідин з систем автомобіля тощо. Під час руху у заторах та дорогами з вибоїнами автомобільні двигуни працюють за режимів перевантаження, що сприяє підвищенню обсягів викидів СО, NO2 та вуглеводнів, з якими не справляються штатні системи очищення. Досліджено склад транспортних потоків найбільш завантажених вулиць міста Івано-Франківськ та обсяг викидів на окремих ділянках в зимовий період. За результатами досліджень встановлено, що приблизно 50 % складають легкові автомобілі, переважна більшість яких оснащена бензиновими двигунами. Основним забрудником на дослідних ділянках у зимовий період є оксиди вуглецю, секундна величина викидів якого становить від 0,018 до 0,026 г/с, секундні викиди діоксидів азоту становлять від 0,0047 до 0,0068 г/с, а викиди вуглеводнів - від 0,0026 до 0,0039 г/с. Причому високі обсяги викидів оксидів вуглецю характерні для бензинових двигунів автомобілів всіх марок, а оксиди азоту - для дизельних двигунів.
| 3. |
Забишний Я. О. Дослідження методів оцінки і прогнозування впливу автотранспорту на довкілля [Електронний ресурс] / Я. О. Забишний, Я. М. Семчук, Б. В. Долішній, В. М. Мельник // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2016. - № 2. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2016_2_23
|
|
|